torstai 27. kesäkuuta 2013

juoksutus ja shoppailua

Eilen käytiin Ryttern nimisessä hevoskaupassa katsomassa kisavaatteita mulle koska mulla ei niitä ole. No okei, on mulla valkoiset housut mutta niiden nahkapaikka hiertaa ja on aivan liian alhaalla pepusta. Mä menin ihan sekaisin ja kokeilin kaikkea haha. Kokeilin housuja, kisapaitoja, kisatakkeja, turvaliivejä, ja sitten kattelin Laralle huopia ja löysin Free Jumpit halvalla! Enhän mä tietenkään näitä kaikkia saanut, koska valitettavasti raha ei kasva puussa. Sain kuitenkin ne akuutit, eli Pikeurin kisahousut ja Kingslandin kisapaidan. Kokeilin myös yhtä Equipagen kisapaitaa joka oli parempi kuin KL mutta siitä ei ollut isompaa kokoa. :/ Katsotaan niitä muita asioita myöhemmin.


Ainii ja sit ostettii kans uus shamppoo niin että saan pestyä Lara ennen kisoja. Tää Leovetin shamppoo on ihan mahtava. Tuoksuu miellyttävältä ja toimii hyvin. Suosittelen!

Kauppareissun jälkeen äiti heitti mut tallille. Ilma oli ihan hirveä mutta olin päättänyt juoksuttaa Laran. Ja tottakai kaikki olivat maneesissa joten jouduttiin kentälle. Lara oli tosi mukava ja yhteistyöhaluinen. Laitoin sille apuohjat aika alas kiinni siihen vyöhön koska haluan että Lara liikkuu syvemmässä muodossa. Se on Laralle jostain syystä vähän haastavaa ja juoksee mieluiten alta kun venyttää kaulaa ja sitä myötä selkää. Tää onnistu iha hyvin. Lara rentoutui loppua myöten ja kuunteli mun käskyjä. Kun sanoin ravi, se lähti ravaamaan ja kun sanoin laukka, se lähti laukkaamaan ja prrr nin hän hidasti joten ne toimi hyvin. Kuvasin vähän Laran letkeää liikettä, alla video. :)





Tänään on sitten se vapis ja huome läpiratsastus ja lauantaina kisoihin!!

3 kommenttia:

  1. Laralla on kyllä upeat liikkeet! Tsemppiä kisoihin:-) Tosi kiva muuten, että oot alkanut postailemaan useasti!

    VastaaPoista