tiistai 18. kesäkuuta 2013

Ilmo-innokas estetunnilla

Kirjoitin tämän jo eilen eli tiistaina mutta olin niin väsynyt että nukahdin kesken videon latauksen. Eli tämä postaus on siis kirjoitettu eilen. :)

Heippa,
Sunnuntaina olin vain ratsastamassa Laran läpi ja sen jälkeen mentiin vielä maastolenkki. Eilen maanantaina meidän vanha tallikaveri, Madde, meni Laran. Madde on siis muuttanut takaisin meidän tallille, mutta ei saman hevosen kanssa vaan uuden nuorukaisen. Madde sanoi että Lara oli ratsastettavuudeltaan todella paljon parempi kun viimeksi, n. 7 kk sitten. Vähän se oli kuulemma jäykkä, mutta ei niin pahasti. Madde myös sanoi että mun täytyy saada Lara läpi ihan syvältä selästä asti koska muuten se heti rupee fuskaamaan. Sovittiin että se pitäisi mulle tunnin joku päivä.:)

No niin, sitten tämänpäiväiseen estetuntiin. Lara oli periaatteessa hyvä ja kiva ratsastaa mutta vähän taas oli hippasen liikaa energiaa. Tultiin parit linjat huonosti koska mulla oli vaikeuksia pidättää. Loppurata oli kuitenkin jees ja lopetettiin siihen. En sen koommin taida selittää mitä tehtiin jne koska Sofie sai videoitua (videokameralla! wooop!!) melkeinpä koko tunnin. Enjoy!


intopiukka larppi



happiness

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti