lauantai 1. kesäkuuta 2013

hirvee kiire ja kesäloman odotus

Moikka!
En ole päässyt kunnolla koneelle tällä viikolla koska mulla on alkanut exam week! Jee. Eli mulla on siis kokeet kaikesta mitä ollaan tänä vuonna opittu, ja se on siis paljon. Joten olen lukenut hulluna ja ratsastanut samalla Laraa jonka jälkeen olen ollut liian väsynyt tulemaan koneelle. No kerron nyt kuitenkin mitä on tapahtunut.

Tiistain estetunnille laitoin ne pelhamit kahdella ohjalla ja Lara oli uskomaton. André kysyi multa että onko tää varmasti sama hevonen, haha. :D Kuski oli siis enemmän hukassa joka ärsytti aivan suunnattomasti. Hypättiin ensin innaria ja sitten lisättiin siihen mukaan sateenkaari-este ja laine ja näin eespäin. Lopuksi hypättiin rataa. Lara imi esteille ja se oli ok, tultiin vähän pohjaan mutta sekin oli ok koska mun täytyy antaa Laran tehdö omat mokat niin että se oppii katsomaan ne etäisyydet paremmin + se joutuu käyttämään selkää enemmän esteitten päällä. Mun ongelma on että ratsastan Laraa liikaa. Mun pitäisi olla vain neutraali siellä selässä rauhoittaen Laraa, painostamatta sitä. Toinen juttu minkä teen väärin on että lähden hyppyyn liian ajoissa. Jään odottamaan estettä. Tää on aina ollut ongelma. Penankin kanssa tein tätä. Jos Lara kieltäisi, mä lentäisin sieltä kun leppäkeihäs! Joten mussa on paljon korjattavaa. Lara oli kuitenkin super. Hypättiin + -100cm rata lopuksi joka meni hyvin vaikka Lara väsyikin lopussa. :)

Keskiviikkona ratsastin Laran läpi. Se oli tosi kiva ja tunsin kuinka hyvin se oli tasapainossa laukassakin, jes.

Seuraavat pidin Laralle chillit päivät kun sillä oli niin rankka viikko ennen estetuntia. Eli:
Torstaina vapis.
Perjantaina taluttelin.
Tänään menen pitkälle maastoon ja huomenna voisin mennä puomeja jos ei Ida mene tallille. Maanantaina sitten tuuppi. Ja tiistaina taas estetunti. :)

Lara omassa karsinassaan. :) höpö
Muuten ollaan nyt melkein 100% että lähdetään Drammeniin kisoihin ensi viikonloppuna hyppäämään 80cm ja metri. Mutta se on varmaa sitten kun olen ilmoittautunut. Jeejee kuinka kivaa!

Sitten vielä kesälomasta että nyt kyllä pännii. Tehän olette siellä suomessa ja kesälomaa viettämässä mutta tämä tyttö on ahkerana (-.-) koulussa vielä 20.6 asti. HUOH. No, nopeasti se menee.

HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE TEILLE IHANILLE LUKIJOILLE!

Toivottavat, 
Allu ja Larbe. :))


2 kommenttia: