lauantai 3. maaliskuuta 2012

ostoslistalla estesuitset

Ää oon ollut ihan hulluna koko päivän netissä etsimässä uutta kameraa ja Laralle kunnon estesuitsia! Löysin pari ehdokasta jotka laitan tähän alle. Jos tiedätte mitään näistä, jos teillä on kokemuksi tai olette kuulleet jotain niin pistäkää ihmeessä kommenttia! :)


 BR:n hienot ja laadukkaat estesuitset. Anatomisesti muotoiltu ja pyöreäksi topattu niskahihna ei aiheuta painetta hevosen korvien taakse ja säästää karvapeitettä. Erilaisen niskahihnansa ansiosta suitset ovat symmetriset ja molemmilta puolilta säädettävät. Tässä mallissa kaunis muotoiltu otspanta jonka koristeena Swarovski-kristallit. Kapea turpahihna ja alaturpahihna. Erittäin laadukas nahka ja pyöreät RST-soljet.

Tietty ruskeina nämä.


Laadukkaat BR:n klassiset suitset, joissa on pikalukot kuolaimien kiinnitykseen, mikä on kätevää jos haluaa vaihtaa kuolaimia nopeasti. Suitset ovat upeaa Sedgwick- nahkaa ja metalliosat ovat messinkiset, saatavana mustana ja kuvan tabacco-ruskeana.


Nää on mun uudet rakkaudet<3




Ominaisuudet

  • 12 megapikselin tuottama kuvanlaatu
  • Näytöllä käytettävä toiminto-opas
  • Luova automatiikka ja Basic+
  • Teräväpiirtovideokuvaus
  • ISO-herkkyys 100–6400
  • 9 pisteen laaja-alainen automaattitarkennus
  • 63-vyöhykkeinen iFCL-valonmittaus
  • 6,8 cm:n (2,7 tuuman) 230 000 kuvapisteen näyttö
  • Yhteensopiva kaikkien EF- ja EF-S-objektiivien kanssa

Tää vaikuttaa hyvältä ja kaveriltakin kuulin että on toiminut hyvin ja ottanut hyviä kuvia maneesissakin. Tottakai voisin ostaa jonkun Canon eos 60D:nkin mutta se maksaa kolme kertaa enemmän..siinähän myös on tosi paljon enemmän toimintoja ja silleen. En mä niitä periaatteessa tarvitse, enhän mä mitään kuvaus-uraa haekaan. Jos tää ottaa hyvin videota ja kuvia maneesissa niin toimii mulle! :)

7 kommenttia:

  1. ekat suitset ehdottomasti kivemmat mun mielestä! :) Santulla on yhdet BR:n suitset ja oon ollut tyytyväinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon nähny ne, on kyl aika hienot 8) täytyy miettiä!

      Poista
  2. noi ylimmät suitset on mun mielest hienoimmat :) Canon eos 550D on melkein sama, mutta siinä on vain parempi kuva ja video laatu, omistan itse just tän 550D ja on toiminu ihan super hyvin, maneesissakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei, täytyy mennä tarkastelee kauppoihin sekä kameraa että suitsia! :)

      Poista
  3. kuvasin eilen tolla 1100deellä ja kivalta vaikutti näin äkkiseltään :)
    mäki tykkään ylimmistä suitsita enite :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okkkei, hyvä! oon vähän epävarma, täytyy mennä katsomaan ja kokeilemaan kauppaan!:)

      Poista
  4. molemmat suitset ihan sikahienoja. ostokuume.

    VastaaPoista