torstai 29. maaliskuuta 2012

kuulumisia

Nyt on ollut nii paljon tekemistä koulussa että ei millään ole jäänyt aikaa tänne kirjoittamiseen. Pahoittelut :)
Kokeita on ollut niin maan perhanan paljon että oon ihan uuvuksissa! Nyt kuitenkin pääsen pääsiäislomalle huomenna, ihanaaaa! Äiti lähtee mun tädin kanssa Kanariansaarille ja sisko lähtee viikoksi Belgiaan tapaamaan kaveriansa. Mä jään tänne kotiin Sofien ja isän kanssa. Ei se mua oikeastaan haittaa kun saan ratsastaa Laraa yksinään koko viikon ja ratsastan myös lauantaina kaverini hevosen kun hän lähtee Thaimaahan lomalle. Sofie lupasi että tulee kuvaamaan meitä koko viikon joten pitäisi saada kunnon kuvia sekä videoita aikaiseksi sillon!
Mutta meille kuuluu vain ja ainoastaan hyvää! Larasta tulee vain parempi ja parempi ratsastaa ja kesä on todella lähellä! Täällä oli 24 astetta tiistaina, ihanaa:) Olen myös tilannut Victoria's Secretiltä bikinit, ei voisi paremmin rullata nyt!
Tiistain estetunti oli ensimmäistä kertaa ulkona ja olin ihan valmistautunut että Lara ampasee kun ammus mun käsistä, mutta ei. Lara oli tosi hyvä ratsastaa ja oli sopivasti innoissaan mutta kuitenkin pysyi hanskassa. Hypättiin ihan vaan välejä ja pientä rataa, ei mitään erikoista kun oli eka kerta ulkona ja oli ihan sairaan lämmin!
Eilen kun olin ratsastamassa olin ensin kentällä gramaaneilla. Lara oli tosi ärsyttävä ja olin itsekkin ärsyyntynyt siskoihini jne. joten yhteistyö ei oikein sujunut. No, siskot lähti ja juttelin vähän aikaa tallinomistajan tyttären Heidin kanssa ja päädyttiin siihen että Heidi kokeilisi Laraa. Mentiin maneesiin koska ulkona tuuli niin paljon että oli vaikea keskittyä ratsastamiseen. Otettiin gramaanit pois, Heidillä meni tosi kivasti Laran kanssa. Heidin mielestä Lara oli tosi mukava ratsastaa, mutta että se oli aluksi vähän jäykkä vasempaan suuntaan. Sain inspistä kun Heidi oli mennyt Laralla niin kivasti joten menin selkään vielä yrittämään jos yhteistyötä heruisi. Onneksi menin! Nimittäin Lara oli niin hieno! Mentiin koottua käyntiä, ravia ja laukkaa. Laukasta Lara pysähtyi pam, ihan noin vaan, ja teki kaikki väistöt sun muut mitä pyysin. JES! Minun epäonnekseni kameramies -siskot feidasivat mut joten tästä ei tullut videota.
Pääsiäisloman menoista tulee paljon,  sen lupaan.
Tänään kävi kisopraktikko ja Laralla ei ollut mitään jumeja ja on melkein suora! Dippadappa jiihuuu

Pari snapshottia siitä kun menin Laran kanssa sen pätkän ulkona gramaaneilla. Videota en julkaise koska ensinnäkin Sofie ei pitänyt kättä tasaisena ja toisekseen se zoomailee ihan minne satttuu :D







Viereisellä tallilla järjestetään kisat kolmen viikon päästä ja me aiotaan ehkä osallistua niihin. Ne olisi ehkä Laran ekat kisat ikinä, joten jännittää vähän. Juttelen mun valmentajan kanssa ensi estetunnilla ja katotaan mitä hän on mieltä. Vitsi ois kiva mennä!! :)


Penan kanssa Artukaisten seurakisoissa x.4.2011

6 kommenttia:

  1. aaivan ihanan pirtee ja positiivinen postaus!!:)

    VastaaPoista
  2. Tosi mielenkiintoinen ja kiva blogi, jään ehdottomasti seuraamaan! :)

    http://pokerijaelli.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Kirjotit sillon aika kauan sitten jotain tästä penasta, toivoit että se olis sun jne. niin mikä se juttu oikeen oli? meinasitteko ostaa sen vai?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, siis juteltiin sillon omistajan kanssa siitä että me ostettaisiin se, koska siellä pena ei ollut minkäänlaisessa treeni-/kisakäytössä mihin se mun mielestä kuuluu. mutta omistajan kanssa ei saatu sovittua mitään järkevää joten se unelma jäikin sinne suomeen.

      Poista