maanantai 21. toukokuuta 2012

Kesä!!!!!

Aah kello on kymmentä vaille kaksi ja tulin juuri kotiin koulusta! Meidän piha näyttää niin kesäiseltä ja vihreältä jo, siitä tulee niin iloinen olo. Kamu tuli iloisena mua vastaan pihalla ja hyppi ja pomppi mun päälle. Sekin on näköjään ihan innoissaan kesästä. Ihme juttu kyllä kun miettii sen paksua turkkia. :D

Lara yskii vieläkin ja peruin sekä tämänpäiväisen koulutunnin että huomisen estetunnin. Ollaan epäilty että siitepöly olisi jotenkin vaikuttanut siihen kun täällä on erityisen paljon sitä tänä vuonna joten ajateltiin kokeilla syöttää sille vähän valkosipulia. Mutta jos se ei vaikuta niin soitetaan ell paikalle tarkistamaan tilanteen. Harmi juttu mutta nyt kun kaikki muu on hyvin niin ei viitsitä riskeerata että yskä pahenee joten me ei edes ratsasteta Laraa kunnolla, mennään sen kunnon mukaisesti. Katsotaan miten edetään myöhemmin kun nähdään mitä tapahtuu.

Otin pari kuvaa talosta, pihasta, kamusta ja pusukuviakin tuli otettua hahahh. :D

Itse olen vähän nuhainen ja mulla on ääni ihan käheenä joten nyt laitan tee ja katson leffan jonka laitoin eilen nauhalle. Heippa!!
haha yöök

11 kommenttia:

  1. Ihana talo teillä! ja myös sä ja Kamu! (:

    VastaaPoista
  2. Älyttömän makee talo! :D Tee joskus esittely viideo tai jotakii siitä! Näyttää kovin suurelta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. :) joo yritän tehdä sen jossain vaiheessa!

      Poista
  3. Kamu on aina niin söpnä! Ja sä aina niin kaunis!! Mut hei mun leuka tipahti maahan kun näin ton talon!!!! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ kelpaiiss... mä oikeesti tuun sinne viel joku päivä kun omistan vähän rahaa XD

    VastaaPoista
  4. Ihana blogi, ja upee heppa sulla ;) Liityin lukijaks!

    tännekkin päin saa tulla -> www.ponipojanlife.blogspot.com
    :):)

    VastaaPoista
  5. Vau mikä talo! olisi kiva nähdä mimmonen on sisältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos. Joo ajattelin ehkä toteuttaa sen talopostauksen. :)

      Poista