sunnuntai 22. tammikuuta 2012

luminen ratsastus

Eilen oltiin kentällä ratsastamassa ja kaverini Emma pääsi vihdoinkin kuvaamaan meitä.
Lara oli rauhallinen ja keskittyi oikeasti. Oli noin. 15 astetta pakkasta eli oli pikkusen kylmä..mutta ei se meidän menoa estänyt! Ratsastus sujui suurimmaksi osaksi hyvin ja olen tyytyväinen Laraan. Pari kertaa neiti päätti vetää pienet rallit mutta kunhan naurettiin sen hassuille pölähdyksille.

Ensi viikolla ollaan menossa heppakauppaan missä tarkoitus olisi ostaa huopia, ratsastushousut ja muuta tarvittavaa, laitan niistä sitten kuvia myöhemmin:)






pientä myrskyä siis





heheh tällasia hehkeitä kuvia löytyy aina miljoona






videolle ei tullukkaan mitään hirveen hyviä pätkiä mutta tässä se nyt on:)


ps. Kommentoikaa mielipiteitänne ja painakaa noita toiminnot nappeja niin saan tietää jos siellä lukijapuolella on minkäänlaista eloa!

19 kommenttia:

  1. Heheheh toi norja on nii hauska kieli XD mut ihania kuvia ja toi videoki on toosi kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah ei se nyt mikää ihmeelline oo :D mut kiiiitos:)

      Poista
  2. miten sä muuten osaat norjaa. Siis ootko sukua vai hä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon aina puhunu ruotsia ja siitä sitten oon oppinu puhuu norjaa jotenki :D

      Poista
  3. puhuksä norjaa tos :D:D kuulostaa tosi hassult! ja tykkään sun istunnast tositosipaljo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha puhun xp ja oliks toi istuntajuttu sarkastisest sofia? :D

      Poista
  4. hahaha mua ärsytti niiiin paljo ku toi loimi o vinos :D mut kivannäköista menii teil !! ihania kuvia myös <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muaki ärsytti iha hirveesti ku näin nää!! emma ei sit voinu sanoo mul hahahahah syytetää sitä!! noei:) kiitos frida<3

      Poista
  5. emman kommentit on hauskoja :D

    VastaaPoista
  6. muaki häiritsi toi loimi :DD mut kivoi kuvei !

    VastaaPoista
  7. Minä olen hijeno!! <3 <3


    Jeg synes jeg var meget flink:):) dere var også flinke daaaaaa


    HAHA NO JUST KIDDING YOU WERE BAD BAD BAD
    hehe

    oi hahahaha blir visst anonym men jeg er emma om du lurte:):) <3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minä olen hijeno skulle bety jeg er flink ikke jeg har det bra, hehehe

      Poista
  8. hahahahahh du er så söööt<3

    takk for at du filmet meg og lara<3

    VastaaPoista