perjantai 2. syyskuuta 2011

Vihdoinkin ratsailla!

Moooi!

Eli siis olen ollut maltillisesti ratsastamatta Laraa nyt pari kuukautta että se tervehtyisi ihan kunnolla. Ida aloitti treenauksen vähän aikaisemmin ja teki treenausta vähän aikaa ilman että minä tulin siihen ollenkaan, olisi ehkä ollut liikaa jos kaksi tekisi eri tavalla ja kaikkea sellaista.. Eli nyt kun Lara oli rauhoittunut niin minä rupesin treenailemaan.

Keskiviikkona olin tallilla harjoittelemassa selkäännousua ja kaikki sujui tosi hyvin, Lara oli ihan rauhallinen ja ihmetteli vain millon nousisin selkään mutta kun oli niin kiltisti niin taputus, omena suuhun ja loppu.

Läski halusi omppua taskusta !


Tänään oli sitten tarkoitus mennä selkään. Ajettiin Fridan kanssa tallille ja olin ihan kakat pöksyissä kun jännitti niin paljon! Hain Laran sisälle sisälle ja harjasin pesarilla kun oli ihan savinen ja märkä. Laitoin tilaamani punaisen satulahuovan selkään ja punaiset järkyttävät tutit kuolaimiin! Sitten metiin maneesiin. Juoksutin noin puoli tuntia kun hebolla oli vähän energiaa. "Pelkäsi" muka vesimattoa ihan hirveän paljon, ja veti pierupukit ja meitsi lentää peräs mutta näin siis. Sitten hain pallin ja taputtelin vähän, Lara seisoi lehmänä siinä kun kiipesin selkään ja näin hevosen omistaja Alexandra hehkui ilosta! En ollut uskoa että istuin terveen ja pirteän hevoseni selässä. Voi että rakastan hevostani <3


Iloinen omistaja :)



Kusari

Häpi häpiiii

Palkinnoksi syöttelyä vihleellä <3




Tilanne.

Lartsi <3

2 kommenttia: