maanantai 24. joulukuuta 2012

Joulupäivitys

Avattiin lahjat ja sain mm. Zarasta laukun jota olen kuolannut vähän aikaa jo, Uggit, rahaa, hajuveden ja iPhonecasein. Me luettiin ääneen nimet kun jaettiin paketteja, ja kun Kamun nimi luettiin niin se kirkastu, otti paketin ja lähti. Haha se oli niin suloinen!

Kamu tykkää uudesta pedistään. :)
Jeee suomalaista suklaata! Annoin tallilaisten maistaa ja ne rakastivat sitä haha.


Äiti ja Sofie.
Mä ja pappa joulupöydässä :)



Sofie on niin ihana, se anto tän mulle! :)
Mun uus lempparikuva Larasta, tää on niiin ihana!!! :))

Zaran laukku <3

Huomenna ratsastan Laran puolet maastossa ja puolet maneesissa. Täytyy muistaa käydä paljon maastossa ettei se jalka mene huonommaksi. Yritän saada reippaita kuvaajia mukaan. :)

Mitäs te olette tehneet nyt jouluna? Mitä saitte joululahjaksi? Linkittäkää blogejanne! Mua kiinnostaa!

Hyvää joulua vielä kerran! :)

6 kommenttia:

  1. Taas kiva postaus ja aivan ihana tuo Iphonen kuori! :)

    http://veronicanjaerkanblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Aaa ihana tuo laukku ja kuori!!:-)

    http://pokerijaelli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Toi Zaran laukku on kyllä ihana! :) Kiva uus banneri ;)

    VastaaPoista