keskiviikko 3. elokuuta 2011

Norjaan?

Moi!
Eli nyt siis olen saanut tietää että muutamme pois Suomesta isäni töiden takia. En ole oikein tajunnu sitä vielä mutta ennen uuttavuotta muutamme Norjaan. Noin vuoden ajan olen saanut kuulla että muutetaan ja että ei muutetakkaan, ei vaan muutetaankin ja näin, mutta nyt se on varmaa. Olen aika sekaisin tästä asiasta mutta onhan tässä vielä paljon aikaa ennen kuin muutamme joten otan ilon irti niistä päivistä!

Laran haluisin ottaa mukaan ja pistää koulutettavaksi joko Norjaan tai Tanskaan. Ostamme ehkä toisenkin hevosen riippuen kuinka paljon hevosen ylläpito Norjassa maksaa. 

Nyt ensi viikonloppuna Laran olisi tarkoitus muuttaa Ylikylän talleille. Mä olen vielä töissä seuraavan viikon siellä Ahvenanmaalla mutta sitten tulen kotiin tänne Turkuun ja aloitetaan Laran kanssa treenaus. Hevosta me etsitään Ruotsista ja mennään ehkä katsomaankin sinne Tukholman alueelle paria luupaavaa heppaa.

Näin tänään.

1 kommentti: