torstai 30. kesäkuuta 2011

viime viikko:

Mooi! Sori kun en ole kirjottanut pitkään aikaan mut meidän mökillä ei ole nettiä, mun isä on kyllä tilannut netin mut se ei oo viel tullu...ja nyt olen Turussa koska meen rippileirille huomenna. No mutta kuitenkin, oon nyt sit ollu viikon mökillä Kumlingessa. Tokana päivänä eli lauantaina olin Laran kans maastossa ja kaikki meni tosi hyvin. Lara kyttäili aika paljon ku oli uus paikka mutta ei  lähtenyt viemään kertaakaan. Seuraavana päivänä Lara tiputti Idan mutta mentiin molemmat vielä sen jälkeen selkään, mutta kyllä siinä oli pitelemistä siinä selkäännousussa. En tiedä mikä sille tuli mutta vähän pännii tollanen käytös! Laral on ollu nyt aika paljon vapaata että katotaan miten menee kun seuraavaks mennään selkään. Muuten oon uinu ja ottanu aika paljon aurinkoa ja sit meillä on ollut aika paljon vieraita, kuvissa näkyy mm meidän vieraitten koira Timja, se oli aivan ihana!









3 kommenttia: